- De maker van isolatiemateriaal Tonzon, die sponsor is van Raymond van Barneveld, heeft een nieuwe reclame met de darter in de hoofdrol, meldt Adformatie
- De nieuwe reclame blikt terug op de totstandkoming van de virale tweet van Van Barneveld uit 2016.
- De tweet leverde destijds veel interactie en media-artikelen op en zorgde voor tienduizenden nieuwe bezoekers bij de Tonzon-website.
- Lees ook: De eerste grote reclamecampagne van online supermarkt Picnic voelt ‘een beetje braaf en middle-of-the-road’, oordeelt Adformatie-panel
De maker van isolatiemateriaal Tonzon, die sponsor is van Raymond van Barneveld, heeft een nieuwe campagne met de darter in de hoofdrol. De reclame blijft dicht bij een oude campagne waarin een virale tweet van Van Barneveld centraal stond, meldt marketing- en mediaplatform Adformatie.
De virale tweet van Van Barneveld uit 2016 is te zien hieronder. De tweet leverde veel interactie en media-artikelen op en zorgde voor tienduizenden nieuwe bezoekers bij de Tonzon-website, aldus Adformatie.
De nieuwe reclame blikt terug op de totstandkoming van de tweet. Het begint met een meeting van Van Barneveld bij een mediabureau, waar hij ideeën voorgeschoteld krijgt die hij helemaal niks vindt. Hij geeft aan zelf wel een reclame te bedenken. Daarna zien we Van Barneveld vlak voor een wedstrijd, in de kleedkamer, waarin hij de virale tweet bedenkt.